دلخوشی
نوشته شده توسط : سمیه

 

با اینکه ندیدمت دلم هر روز برایت تنگ می شود. بدیش این است که می دانم تو هستی

. کاش نبودی! مثل

هزاران چیز دیگر که توی این دنیا نیست ولی آدم ها باز الکی دنبالشان می گردند،

نمی دانم، شاید بشود

اسمش را گذاشت دلخوشی. دلخوشی من هم این است که میدانم هستی

 

                





:: بازدید از این مطلب : 1537
|
امتیاز مطلب : 124
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
صبا در تاریخ : 1391/10/28/4 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی داری عالی بود
تو هم بیا هم به وب من سر بزن هم بیا تو این تالار عضو شو به جمع دوستانه ما بپیوند
بیا پشیمون نمیشی
منتظرم زود بیا
اینم ادرس تالار http://www.talar.bazarekhandeh.ir/
بازار خنده

/weblog/file/img/m.jpg
sajad در تاریخ : 1391/10/12/2 - - گفته است :

وبت قشنگه منو با کبوتری درتاریکی بلینک منم لینکت کردم

/weblog/file/img/m.jpg
سارا در تاریخ : 1391/8/23/2 - - گفته است :
____?????
___??????????
___?????????????
___????????????
__?????????????
_?????????????
_?????????????
_????????????????
????????????????????
???????????????????????
????????????????????????
_??????__??????????????
___????____???????????
___????_____??????????
___????_____??????????
____????____??????????
_____???____?????????
______???__??????????
_______??????????????
________??????????????
_______???????????????????
_______?????????????????????
_______?????????????????????????
_______???????????????????????????
________??????????____?????????????
_________????????_______???????????
_________????????_____???????????
_________???????____??????????
_________???????_??????????
________???????????????
________????????????
________??????????
_______?????????
_______??????
______??????
______??????
______??????
______?????
______?????
_______????
_______????
_______????
______??????
______??????
_______|_????



به سلامتیه اون رفیقی که مجازیه
امـــــــــــا
یه جوری واست سنگ صبوره
که همه رفیقای واقعیت به گرد پاش نمیرسن !!!

http://mortezafirstlove.loxblog.com/

/weblog/file/img/m.jpg
آی آدم ها در تاریخ : 1390/12/9/2 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
deliiiiiiiiiiii در تاریخ : 1390/4/12/0 - - گفته است :















من از طرح نگاه تو امید مبهمی دارم...
نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم

آپم......منتظرتمااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااا

/weblog/file/img/m.jpg
deliiiiiiiiiiii در تاریخ : 1390/4/12/0 - - گفته است :






سلام سمیه دوست گل خودمچرا کم پیدا شدیگلم؟با من قهری؟؟؟آیا؟!؟

/commenting/avatars/gharibe-82207.jpg
mary در تاریخ : 1390/3/18/3 - - گفته است :
salam.webet alie.movafagh bashi khanomi

/weblog/file/img/m.jpg
بایرام در تاریخ : 1390/3/12/4 - - گفته است :
سلام اقا میلاد ممنون به وبلاگم سر زدی تو هم وبلاگ جالبی داری دوست داشتی منو لینک کن بعد خبر بده لینکت کنم در ضمن میتونی رو دوستی با من حساب کنی با تشکر

/weblog/file/img/m.jpg
دلداده در تاریخ : 1390/3/12/4 - - گفته است :






سلااااااام

حدس زده بودی که زیر 20 سالم

درسته گلم

ولی درباره ی چت کردن اشتباه می کنی گلم

برای دو نستن این چیزا چت کردن لزومی نداره گلم

داشتن دوست کافیه گلم











وب قشنگی داری

فقط کالرت رو دیگه زرد انتخاب نکن ،باشه؟

آخه ناخواناست





لینکت کردم


/commenting/avatars/gharibe-260645.jpg
maryam در تاریخ : 1390/3/10/2 - - گفته است :
salam azizam chera dorogh migi ke linket kardam linkam ko pa man chera nemibinamesh man ke linket kardam to ham mano link kon khob afarin movafagh bashi byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: